Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima to system przeznaczony do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.
System Comarch ERP Optima, stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach i szybko stał się jednym z najpopularniejszych systemów ERP w Polsce.
System służy do obszernej obsługi w wielu obszarach biznesowych: księgowości, sprzedaży i handlu z magazynem, kadr i płac oraz szeroko pojętego zarządzania firmą.
Producent dotrzymuje wszelkich aktualizacji, przez co system jest zgodny z bieżącymi przepisami.
Zapewnia szczegółowy, lecz zbalansowany i łatwy w obsłudze interfejs, usprawniający realizację poszczególnych procesów.
Jakie moduły oferuje system ERP Optima?
Moduł pozawala na kompleksową obsługę wszystkich form księgowości, pozostając zgodnym z obowiązującymi przepisami oraz ustawą o rachunkowości i dostarczając wszelkie niezbędne rozwiązania. Istnieje również możliwość obsługi księgowej w trybie online, w chmurze.
Moduł Handel i Magazyn znacząco usprawnia kontrolę nad procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie, wspomaga zarządzanie firmowym magazynem i ułatwia sprzedaż towarów. Wyposażony jest też we wszelkie usprawnienia modułu Faktury.
Dzięki modułowi Kadry i Płace praca jest zautomatyzowana i bezpieczna. Regularne aktualizacje zapewniają zgodność z wszelkimi wymogami „Polskiego Ładu”. Moduł zapewnia również integrację z programem Płatnik i systemem e-Deklaracje.
Aby zachować kontrolę nad przepływem środków pieniężnych i usprawnić zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie, wybierz moduł Kasa/Bank. Wyposażony jest on w pomocne narzędzia, umożliwiające m.in. generowanie raportów i analiz. Dzięki temu rozwiązaniu planowanie wydatków oraz monitorowanie płatności jest znacznie ułatwione.
Moduł CRM to zbiór funkcjonalności wspierających kontakt z klientem oraz usprawniających planowanie i zarządzanie zadaniami pracowników. Umożliwia on również sprawne przeprowadzanie procesu windykacji oraz działań marketingowych.
Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest sprawne i łatwe katalogowanie wszelkiego rodzaju dokumentów w różnych formach (pliki Word, Excel, zdjęcia i wiele innych). Usprawnia on proces porządkowania i kontrolowania obiegu dokumentów, dostosowanego do potrzeb pracownika.
Moduł Serwis stworzony został z myślą o przedsiębiorstwach świadczących usługi serwisowe. Umożliwia on tworzenie zleceń serwisowych (również cyklicznych), generowanych ręcznie lub automatycznie. Dostępna jest również możliwość planowania czynności serwisowych w terminarzu.
Wybierz model zakupu systemu Comarch ERP Optima
Zakup
kupując system ERP Optima, stajesz się właścicielem licencji. Gdy pojawią się nowe wersje oprogramowania, w każdym momencie możesz swoją zakupioną wersję zaktualizować.
Jest to idealnie rozwiązanie dla firm, które korzystają z różnego rodzaju dotacji na zakup sprzętu do swojej firmy.
Abonament
rozwiązanie powstało z myślą o mniejszych firmach, które dynamicznie się rozwijają. W ramach miesięcznego abonamentu, otrzymujesz dostęp do wybranych przez siebie modułów. W miarę rozwoju firmy, możesz modyfikować ilość dostępów i zakres wykorzystania oprogramowania.
Chmura
jest to również oferta abonamentowa, z tym, że z korzystasz z oprogramowania Comarch ERP Optima zdalnie (przez telefon lub przeglądarkę).
W pakiecie otrzymujesz serwer w chmurze, wraz z aktualizacjami i backupami. Plusem tego rozwiązania jest to, że nie musisz inwestować w zaplecze IT. Idealne rozwiązanie dla firm, w których pracuje się w trybie „home office”.