Pomoc zdalna

Profesjonalne wsparcie Klientów dzięki połączeniu zdalnemu

Dzięki narzędziu AnyDesk możemy w szybki sposób połączyć się z komputerem Klienta, współdzieląc ekran i zasoby. W ten sposób, uzyskujemy pełny obraz zgłoszenia Klienta i unikamy trudności komunikacyjnych. Jesteśmy w stanie szybko zdiagnozować źródło problemu i sprawnie je rozwiązać. Klient uczestniczy w całym procesie obserwując wykonywane na ekranie czynności. Dzięki temu łatwiej jest mu w przyszłości zrozumieć funkcjonowanie określonych narzędzi.

Połączenie jest całkowicie bezpieczne – aplikacja pracuje tylko wtedy gdy jest uruchomiona. Po zakończonej usłudze nie mamy możliwości ponownie połączyć się z komputerem Klienta bez jego zgody.

Pobierz wersję AnyDesk na Windows: 
Pobierz wersję na AnyDesk macOS:

Przed rozpoczęciem pierwszego połączenia kontaktujemy się z Klientem w celu uzgodnienia numeru ID do narzędzia AnyDesk.