enova365
System enova365 to rodzaj oprogramowania, które służy do planowania zasobami przedsiębiorstwa.
System ERP enova365 to koncepcja organizacji pracy firmy, gdzie przebieg procesów biznesowych realizowany jest w wielu etapach i przez wielu uczestników, według odpowiednio przygotowanego zestawu reguł. System jest składową pojedynczych, lecz samodzielnie pracujących modułów.
Program dla firm enova365 oparty jest na jednej wspólnej bazie danych. Taka budowa sprawia, że sprawdza się on w każdej dziedzinie prowadzonego biznesu. Dodatkowo, z programu można korzystać w każdym miejscu z dostępem do internetu, za pośrednictwem wersji przeglądarkowej lub aplikacji mobilnej. Producent dotrzymuje wszelkich aktualizacji, przez co system jest zgodny z bieżącymi przepisami.
Z programu korzystać można w trzech wersjach językowych, polskim, angielskim oraz ukraińskim. Wyróżnikami enova365 są: nowoczesność programu, otwarte API oraz stale zapewniona zgodność z nowymi przepisami.
Kim jest autoryzowany partner?
Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta odpowiada za dostarczanie innowacyjnego oraz zgodnego z przepisami systemu klasy ERP. Jest również odpowiedzialna za przeprowadzanie zmian technologicznych i merytorycznych w ramach aktualizacji systemu.
Zadaniem Autoryzowanego Partnera Soneta jest:
· dokonanie analizy przedwdrożeniowej, określenie potrzeb oraz wskazanie propozycji rozwiązań,
· wycena całej usługi,
· skuteczne wdrożenie, rozbudowa oraz serwis enova365, uwzględniające indywidualne potrzeby klienta,
· szkolenie i wsparcie klienta,
· sugerowanie rozwiązań umożliwiających dalszy rozwój.
Klient enova365 otrzymuje system enova365, oraz wiedzę i umiejętności Autoryzowanego Partnera (know-how). W okresie gwarancji otrzymuje od producenta bezpłatne aktualizacje.
Soneta wspiera Autoryzowanych Partnerów w ich działaniach poprzez:
· szkolenia handlowe i merytoryczne,
· szkolenia z nowości,
· konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
· webinaria dotyczące zmian w przepisach,
· wsparcie merytoryczne konsultantów Autoryzowanych Partnera,
· bazę Wiedzy Soneta, czyli zbiór informacji dotyczącej dokumentacji technicznej, programowania, instrukcji wdrożeniowych oraz wszystkich materiałów edukacyjnych.
W jakich branżach można wdrożyć to rozwiązanie?
Rozwiązanie wdrażane najczęściej w biurach rachunkowych lub w dziale księgowości w firmach. Moduł daje możliwość m.in. prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów, Ksiąg Handlowych, przygotowania dekretów i ewidencji dokumentów. Można w nim też przygotowywać zestawienia finansowe, deklaracje CIT i PIT, ewidencję rozrachunków czy rozliczenia międzyokresowe kosztów.
Moduł enova365 dedykowany zarówno mikroprzedsiębiorcom, jak i większym firmom lub dużym korporacjom. Oferuje m.in. obsługę magazynów, ewidencję dokumentów magazynowych, obroty magazynowe, wystawianie faktur sprzedaży i zakupu, prowadzenie kartotek towarowych, wystawianie ofert i zamówień oraz tworzenie kartotek kontrahentów.
Sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie gdzie zatrudniani są pracownicy. Ten moduł enovy365 umożliwia m.in. ewidencjonowanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT. Bardzo użytecznym narzędziem jest pulpit pracownika oraz pulpit kierownika. Służą one na przykład do sprawdzania stanu urlopów, czasu pracy lub wysłania/zaakceptowania wniosku urlopowego, bez konieczności interakcji fizycznej.
Ostatni z omawianych modułów enovy365 dedykowany jest głównie przemysłowi produkcyjnemu. Z powodzeniem stosuje się go też na przykład w branży farmaceutycznej. Ten moduł enova umożliwia tworzenie receptur, definiowanie surowców, produktów, półproduktów, czasu potrzebnego na daną operację oraz ewidencjonowanie technologii.
Obszar Sprzedaż i CRM w systemie enova365 umożliwia zarządzanie całym procesem sprzedaży od ofertowania po fakturowanie, wspierając efektywne zarządzanie zamówieniami, magazynem i realizacją dostaw. Moduł CRM integruje się z działem sprzedaży, dostarczając szczegółowych informacji o klientach, ich zakupach oraz historii interakcji, co pozwala na lepsze zrozumienie ich potrzeb i optymalizację procesów sprzedażowych.
Obszar „Projekty i usługi” w systemie enova365 pozwala na kompleksowe zarządzanie projektami i usługami, od planowania przez realizację po finalne rozliczenie. Umożliwia kontrolę nad zasobami, czasem pracy, kosztami oraz dochodami związanych z danymi projektami, co pozwala na optymalizację efektywności operacyjnej i finansowej. Dzięki integracji z innymi modułami systemu, jak Finanse czy Kadry, zapewnia pełny przegląd i zarządzanie wszystkimi aspektami projektów i usług w organizacji.
Obszar „Procesy” w systemie enova365 jest dedykowany do automatyzacji i zarządzania przepływem pracy w organizacji, pozwalając na efektywne modelowanie, monitorowanie i optymalizację procesów biznesowych. Umożliwia tworzenie spersonalizowanych ścieżek pracy, które integrują różne działania i zadania między poszczególnymi działami firmy, zwiększając ich koordynację i przyspieszając realizację projektów.
Moduł „BI” (Business Intelligence) w systemie enova365 umożliwia zaawansowaną analizę danych zgromadzonych w różnych obszarach działalności firmy, oferując narzędzia do tworzenia kompleksowych raportów i dashboardów. Dzięki temu użytkownicy mogą z łatwością monitorować kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs), identyfikować trendy i generować prognozy, co wspiera podejmowanie strategicznych decyzji.
Obszar „Nieruchomości” w oprogramowaniu enova365 jest dedykowany do zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, mieszkaniowymi oraz gruntami. Umożliwia efektywne administrowanie wynajmem, zarządzanie czynszami, płatnościami, umowami oraz monitorowanie kosztów utrzymania nieruchomości. Dzięki integracji z innymi modułami enova365, jak Finanse i Księgowość czy Kadry i Płace, moduł Nieruchomości pozwala na kompleksowe zarządzanie wszystkimi aspektami związanymi z posiadaniem i eksploatacją nieruchomości.
Obszar „Flota” w oprogramowaniu enova365 pozwala na kompleksowe zarządzanie flotą pojazdów firmowych, obejmując zarządzanie serwisami, naprawami, polisami ubezpieczeniowymi oraz przeglądami technicznymi. Użytkownicy mogą także monitorować koszty eksploatacji pojazdów, planować ich wykorzystanie oraz analizować efektywność użytkowania. Moduł ten integruje się z innymi funkcjonalnościami systemu, co umożliwia łatwe zarządzanie danymi dotyczącymi pracowników, finansów i innych zasobów związanych z pojazdami.
Wdrożenie enova365 w firmie
Analiza
Wdrożenie systemu enova365 to czasochłonny proces, podczas którego zaangażowanych może być wielu pracowników na różnych stanowiskach. Aby dobrze się do niego przygotować, musimy w pierwszym kroku przeprowadzić szczegółowe rozmowy z Klientem na temat jego potrzeb. Podczas spotkania sprawdzamy czy konieczna będzie personalizacja enova365. Dowiadujemy się czy trzeba będzie stworzyć dodatkowe funkcjonalności, np. specyficzny raport czy import danych. Etap analizy zamyka się czasami w jednym spotkaniu. Bywają też bardzo duże wdrożenia (np. w bankach) gdzie sama analiza sytuacji może potrwać kilka miesięcy. Są to oczywiście ekstremalne sytuacje i dotyczą ogromnych przedsiębiorstw.
Wdrożenie
Ten etap polega na dokładnej parametryzacji systemu. Przykładowo, w module księgowość ustawiamy właściwą Klientowi formę opodatkowania. Dodatkowo, jeśli jest taka potrzeba, piszemy spersonalizowane rozwiązania, np. tworzymy specyficzny raport, integrację czy migrację danych. Wszystkie elementy systemu są przez nas dokładnie sprawdzane. Tworzymy interfejsy i migrujemy dane na środowisko testowe.
Instalacja - uruchomienie
W trakcie tego etapu dochodzi do przeniesienia realizacji ze środowiska deweloperskiego na środowisko produkcyjne – do nowego systemu ERP. W tym czasie szkolimy pracowników, którzy będą pracować na systemie enova365.
Czas stabilizacji powdrożeniowej
Pracownicy zaczynają pracować na systemie. Jeśli pojawią się jakieś błędy lub okaże się, że Klient potrzebuje jeszcze jakiegoś dodatkowego rozwiązania, to jest to etap, w którym realizujemy tego typu prace. Pomagamy też pracownikom w bieżącej pracy na systemie. Ukończenie okresu stabilizacji oznacza finalizację projektu wdrożenia systemu ERP enova365.
Wybierz model zakupu systemu enova365
Zakup
kupując system ERP enova365, stajesz się właścicielem licencji. Gdy pojawią się nowe wersje oprogramowania, w każdym momencie możesz swoją zakupioną wersję zaktualizować.
Jest to idealnie rozwiązanie dla firm, które korzystają z różnego rodzaju dotacji na zakup sprzętu do swojej firmy.
Abonament
rozwiązanie powstało z myślą o mniejszych firmach, które dynamicznie się rozwijają. W ramach miesięcznego abonamentu, otrzymujesz dostęp do wybranych przez siebie modułów. W miarę rozwoju firmy, możesz modyfikować ilość dostępów i zakres wykorzystania oprogramowania.
Chmura
jest to również oferta abonamentowa, z tym, że z korzystasz z oprogramowania enova365 zdalnie (przez telefon lub przeglądarkę).
W pakiecie otrzymujesz serwer w chmurze, wraz z aktualizacjami i backupami. Plusem tego rozwiązania jest to, że nie musisz inwestować w zaplecze IT. Idealne rozwiązanie dla firm, w których pracuje się w trybie „home office”.
Pobierz bezpłatną wersję DEMO programu enova365
Pobierz bezpłatną wersję DEMO programu enova365 i przetestuj wszystkie funkcjonalności.
Link do pobrania wersji próbnej: https://www.enova.pl/testuj/