Logo enova365

Dodatki enova365


Nasze autorskie rozwiązania do enova365 wprowadzają dodatkowe funkcjonalności do systemu usprawniając codzienną pracę

Nasze rozwiązania dla systemu enova365


Nasze rozwiązania rozszerzają funkcjonalności systemu enova365, automatyzując kluczowe procesy w obszarach księgowości, kadr i płac, komunikacji z klientem oraz windykacji miękkiej.

Wyślij informacje o ZUS, PIT, PPK


Wyślij email ZUS-PITY-PPK” to dodatek do systemu enova365 dedykowany biuro rachunkowym, umożliwiający szybkie generowanie i wysyłanie wiadomości e-mail o zobowiązaniach ZUS, US oraz PPK za wybrany okres. Jego intuicyjność i efektywność znacznie usprawniają codzienną pracę działu kadr i płac.

Kluczowe funkcjonalności:

  • Automatyzacja procesu wysyłki: Generowanie gotowych wiadomości e-mail z pełnymi danymi o zobowiązaniach klientów
  • Personalizacja szablonów e-mail: Możliwość tworzenia i edytowania szablonów wiadomości
  • Prosty wybór odbiorców:  Łatwe dodawanie adresatów i załączników do wiadomości

Dla kogo jest ten dodatek?

Rozwiązanie jest dedykowane biurom rachunkowym korzystającym z systemu enova365, szczególnie tych, które:

  • Potrzebują usprawnić proces komunikacji i przesyłania informacji o ZUS, PIT i PPK dla swoich klientów
  • Szukają narzędzia automatyzującego wysyłkę wiadomości e-mail, które jednocześnie jest łatwe w konfiguracji i obsłudze

Poznaj korzyści
z wdrożenia

Wyślij informacje o CIT/VAT


Dodatek „Wyślij email CIT/VAT” to funkcjonalne narzędzie dla użytkowników systemu enova365, które umożliwia generowanie i wysyłkę wiadomości e-mail zawierających podsumowanie deklaracji CIT lub VAT za dany okres. Dzięki niemu proces komunikacji z klientami jest szybki, prosty i pozbawiony błędów.

Kluczowe funkcjonalności:

  • Automatyzacja procesu wysyłki: Generowanie gotowych wiadomości e-mail z pełnymi danymi podatkowymi
  • Zaawansowane opcje personalizacji: Możliwość konfiguracji szablonów wiadomości oraz parametrów wysyłki, takich jak adresy „Do”, „DW” i „UDW”
  • Prosta konfiguracja e-mail: Dedykowana zakładka do ustawienia konta pocztowego oraz parametrów wysyłki

Dla kogo jest ten dodatek?

Rozwiązanie jest dedykowane biurom rachunkowym korzystających z systemu enova365, szczególnie tych, które:

  • Potrzebują usprawnić proces komunikacji i przesyłania informacji o podatkach swoim klientom
  • Szukają narzędzia automatyzującego wysyłkę wiadomości e-mail, które jednocześnie jest łatwe w konfiguracji i obsłudze

Poznaj korzyści
z wdrożenia

Turkusowa ikona żarówki z puzzlem w środku – symbolizuje dopasowane rozwiązania IT.

Szybsza komunikacja z klientami

Turkusowa ikona koła zębatego symbolizująca automatyzację procesów IT, optymalizację systemów

Automatyzacja wysyłki informacji o podatkach

Analiza przedwdrożeniowa

Minimalizacja ryzyka błędów

Wyślij informacje o podatkach


„Wyślij podatki” to praktyczne narzędzie dla systemu enova365, które umożliwia wysyłanie wiadomości e-mail z podsumowaniem miesiąca, oraz wysokości deklaracji PIT-5 i PIT-5L za wybrany okres. Dodatek automatyzuje proces przesyłania danych podatkowych, oszczędzając czas i zmniejszając ryzyko błędów.

Kluczowe funkcjonalności:

  • Automatyczna wysyłka: Generowanie wiadomości e-mail zawierającego podsumowanie firmy po zamkniętym miesiącu rozliczeniowym
  • Personalizacja komunikacji: Możliwość ustawienia parametrów wysyłki oraz wyglądu wiadomości
  • Łatwa konfiguracja: Prosta integracja konta pocztowego i dostosowanie ustawień wysyłki

Dla kogo jest ten dodatek?

Rozwiązanie jest dedykowane biurom rachunkowym korzystających z systemu enova365, szczególnie tych, które:

  • Potrzebują usprawnić proces komunikacji i przesyłania informacji o podatkach swoim klientom
  • Szukają narzędzia automatyzującego wysyłkę wiadomości e-mail, które jednocześnie jest łatwe w konfiguracji i obsłudze

Poznaj korzyści
z wdrożenia

Osoba pracująca przy biurku przegląda na monitorze przypomnienie windykacyjne o płatności faktury

Windykacja miękka


Rozwiązanie windykacji miękkiej w enova365 to narzędzie umożliwiające automatyczne przypominanie klientom o nadchodzących oraz przeterminowanych płatnościach. Dzięki niemu proces windykacji staje się bardziej efektywny i mniej czasochłonny.

Kluczowe funkcjonalności:

  • Automatyczne przypomnienia: System wysyła wiadomości e-mail do kontrahentów z przypomnieniem o nadchodzącym terminie płatności
  • Zbiorcze zestawienia: W wybrane dni miesiąca generowane są zestawienia wszystkich niezapłaconych faktur klienta, obejmujące również zaległości z poprzednich okresów
  • Personalizacja komunikacji: Możliwość tworzenia i edytowania szablonów wiadomości przypominających o płatnościach

Dla kogo jest ten dodatek?

Rozwiązanie jest dedykowane dla firm korzystających z systemu enova365, szczególnie tych, które:

  • zmagające się z nieterminowymi płatnościami
  • szukających automatyzacji procesów

Poznaj korzyści
z wdrożenia

Turkusowa ikona monitora z chmurą i kołem zębatym – symbolizuje integrację usług chmurowych, automatyzację i zarządzanie systemami IT w modelu zdalnym, zgodnie z ofertą TT‑IT.

Szybsze odzyskiwanie należności

Turkusowa ikona koła zębatego symbolizująca automatyzację procesów IT, optymalizację systemów

Automatyzacja procesu windykacji

Ikona tarczy i strzały – skuteczność działań

Oszczędność czasu dzięki automatyzacji

Poczuj się zaopiekowany


Witam, nazywam się
Krystian Łysiak i chętnie Ci pomogę!

klysiak@twentytwenty.pl

501 451 863

Krystian Łysiak tt-it.pl